AMERİKA SEYAHATİ

Amerika’da ilk durak: San Francisco

Amerika gezimde ilk durak San Francisco. Yaklaşık 12 günlük Amerika serisinin ilk vlogu ile karşınızdayız efendim. 4 günlük San...

Cable Car ile San Francisco Turu

Amerika gezimin ikinci gününde San Francisco sokaklarında gezmeye devam. Cable car (tramvay diyebiliriz) ile San Francisco'yu dolaştık, alışveriş mağazalarını kurcaladık, lombard street'e...

Golden Gate Köprüsü, Sausalito ve Muir Woods

San Francisco'daki üçüncü günümde San Francisco'nun sembolü olan Golden Gate Köprüsü'nü, oradan okyanus kenarındaki muhteşem bir yer olan Sausalito'yu ve 1000 yıllık...

Golden Gate Parkı ve Half Moon gezisi

San Francisco'daki son günümde şehrin içindeki muhteşem Golden Gate parkını ve park içindeki Japon bahçelerini dolaştım. Daha sonra Half Moon plajına geçtim....

Carmel by the Sea ve Los Angeles Yolculuğu

San Francisco'dan Los Angeles'a yolculuk günü. Yol boyunca Pasifik okyanusu sahillerini dolaşıp Carmel by the Sea kasabasına uğradık. Carmel, izncir restoranların...

Los Angeles Gezisi

Amerika'daki altıncı günde Los Angeles gezisi ile karşınızdayım. Bir günde Los Angeles'ın altını üstüne getirdik. Universal Stüdyoları...

San Diego Gezisi (La Jolla)

San Diego gezisi ile Amerika gezimize devam ediyoruz. Amerika'daki yedinci günümüzde San Diego'yu geziyoruz. Deniz aslanları ve...

Las Vegas Gezisi

Amerika'daki sekizinci günümüzde Los Angeles'dan Las Vegas'a geçiyoruz. Las Vegas gezi vlogu ile Las Vegas'ın gecelerinde kendimizi sokağa atıyoruz. Gelin ışıklar altındaki...

Grand Canyon Gezisi

Amerika'daki dokuzuncu günümüzde bir çok dergini kapağını süslemiş olan "Grand kanyon" sonunda yer alan "horseshoe bend" (at nalı kıvrımı) olarak adlandırılan muhteşem...

New York Gezisi (1.Gün)

Şimdiki durağımız New York. Amerika gezisinde en çok merak ettiğim yerlerin başında gelen New York. Bu vlogda Times...

New York’ta 2. Gün

Amerika'daki onbirinci, New York'daki ikinci günümüz. Bugün Manhattan ve Brooklyn köprülerini ve Osmanlı'nın sipariş edip kaporasını ödediği Özgürlük Anıtı'nı gördük.

New York Gezisi 3. Gün (Son)

New York seyahatimde son gün. New york sokaklarında bol bol dolaşmacalı bir new york vlog videosu ile bu seride son kez beraberiz....

Amerika Gezi Rehberi

13 günlük Amerika gezimin sonrasında bir turist olarak edindiğim tecrübeleri, bilgileri sizlerle paylaşmaya karar verdim. Amerika gezi rehberi tadında çekilen ve...
574BeğenenlerBeğen
0TakipçilerTakip Et
0AbonelerAbone

Kahve ile ilgili güzel bir haberim var!

Değerli dostlar, Severek tükettiğim kahve ile olan ilişkimi geçtiğimiz günlerde bir adım öteye taşıyıp kendi seçtiğim kahvelerin satışına internet...

Sevgililer Gününde İstanbul’a Yakın Gezilecek Yerler

14 Şubat Sevgililer Gününde eşinize, sevgilinize ne hediye alacağınızı düşünüyorsunuz. Düşünmeyin bakın ne diyeceğim, hediyeniz doğada bir seyahat, kısa bir kaçamak...

Van Gezi Rehberi

Van Gezi Rehberi Dünyanın en eski şehirlerinden biri olan Van’dan merhaba. Türkiye’nin en büyük gölüne sahip, kahvaltısı,...